måndag 19 juli 2010


Dag 45
Hornslandet-Skatan 58 km

Nu har jag kommit till västernorrland mina hem trakter, Är just nu strax söder om Sundsvall hos Linda och Fredrik i Skatan och har blivit bjuden på mat och dryck i morgon blir det bastu och mys.

Hur stor är oddset att träffa en paddlare i dessa trakter där det inte finns några öar och ingen skärgård. Jag skulle säga noll trots det så träffade jag en paddlare som heter Jonas och vi fick en trevlig pratstund ute på vattnet.

Snart är jag på hemma vatten det känns skönt. Det är skönt att ta en vilodag i morgon också.

Nu vill jag umgås med värdparet så jag säger god natt alla läsare.

1 kommentar:

  1. ja nu känner du väl igen alla kopar och skär snart och då borde inte avstånden kännas så långa eller hur?

    Hoppas du får en trevlig vilodag :) och att resten av paddlingen går som du planerar eller bättre...

    Idag styr jag oxå mot hemmavatten - min resa börjar 11.40 och avgår från Öviks busstation.
    kram

    SvaraRadera